Zasláno E – mailem



Nejvyšší státní zastupiteství v Brně

Jezuitská 4
660 55 Brno


V Roudnici nad Labem dne 18. února 2010


Stěžovatel č. 1

1. Příjmení: Hejduková

2. Jméno: Zdeňka

3. Pohlaví: žena

4. Státní příslušnost: občanka České republiky

5. Povolání: důchodkyně

6. Datum a místo narození: 1932, Komořany, okr. Most, Česká republika

7. Trvalé bydliště: Dům s pečovatelskou službou v Mostě

U Parku 566/2072

434 01 Most

Česká republika

8. Telefonní čísla:

9. Současná adresa: viz bod 7


Stěžovatel č. 2

1. Příjmení: Blaho

2. Jméno: Pavol

3. Pohlaví: muž

4. Státní příslušnost: občan České republiky

5. Povolání: důchodce

6. Datum a místo narození: 1940, Dubnica nad Váhom, okres Povážská Bystrica, Slovenská republika

7. Trvalé bydliště: Dům s pečovatelskou službou v Mostě

Růžová 522/2071

434 01 Most

Česká republika

8. Telefonní čísla:

9. Současná adresa: viz bod 7


Stěžovatel č. 3

1. Příjmení: Šnorychová

2. Jméno: Ilonka

3. Pohlaví: žena

4. Státní příslušnost: občanka České republiky

5. Povolání: důchodkyně

6. Datum a místo narození: 1947

7. Trvalé bydliště: Dům s pečovatelskou službou v Mostě

U Parku 566/2072

434 01 Most

Česká republika

8. Telefonní čísla:

9. Současná adresa: viz bod 7


Stěžovatel č. 4

1. Příjmení: Šnorych

2. Jméno: Jiří

3. Pohlaví: muž

4. Státní příslušnost: občan České republiky

5. Povolání: důchodce

6. Datum a místo narození: 1942

7. Trvalé bydliště: Dům s pečovatelskou službou v Mostě

U Parku 566/2072

434 01 Most

Česká republika

8. Telefonní čísla:

9. Současná adresa: viz bod 7


10. Příjmení a jméno zástupce: Krejza Jiří, 27. 5. 1971

11. Povolání zástupce: kadeřník

12. Adresa zástupce: ul. Dr. Slavíka 1515, 413 01 Roudnice nad Labem

Česká republika

13. Tel. Číslo: +420 416 815 911

E-mail: krejzaj@volny.cz



Trestní oznámení

proti Ústavnímu soudu České republiky, který má podle § 361 zákona č. 40/2009 Sb., Trestní zákoník účast na organizované zločinecké skupině.





Stěžovatelé prostřednictvím svého zmocněnce podávají tuto stížnost proti Ústavního soudu České republiky, který podle § 163a zák. 140/1931 Sb., Trestního zákona se účastní na zločinném spolčení. Lživě s cílem poškodit stěžovaele vydal Ústavní soud ČR usnesení ze dne 30. 6. 2009 sp. zn.: IV. ÚS 893/09, které v odůvodnění vychází ze skutečností, které se nikdy nestali a Ústavní soud ČR si je vymyslel s cílem lživě a úmyslně poškodit stěžovatele. Tímto nezákonným jednáním má Ústavní soud České republiky, podle § 361 zákona č. 40/2009 Sb., Trestní zákoník účast na organizované zločinecké skupině s cílem poškodit stěžovatele.

  1. Všichni stěžovatelé žádali v letech 2001 až 2004 o přijetí do zařízení sociální péče Domu s pečovatelskou službou v Mostě. Stěžovatelé se obrátili na Magistrát města Most na odbor sociálních věcí, kde jim pracovnice ústně sdělila, že podmínkou přijetí do zařízení je vrátit městu Most městský byt a pokud nebydlí v městském bytě, ale ve vlastním bytě to musí předem zaplatit a podepsat smlouvu o poskytnutí finančního příspěvku - daru ve výši 15.000,- až 20.000,- Kč ve prospěch města Most podle toho, jak velký byt v zařízení sociální péče požadují. Žalobci tvrdí, že je zákonem nepřípustný „finanční příspěvek - vstupní poplatek“, který se rovná vydírání. Město Most podmínku přijetí hradit dary - finanční příspěvky pokud bydlí ve vlastním bytě zakotvilo v „Pravidlech pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999“.


  1. Protože stěžovatelé, oslabení věkem a nemocemi, byli v tíživé životní situaci, museli podle „Pravidel pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999“ nařízený vstupní poplatek – dar pod názvem finanční příspěvek předem zaplatit městu Most v pokladně města Most ve výši 15.000 až 20.000,- Kč, na který město Most vystavilo příjmový pokladní doklad.


  1. Stěžovatelům bylo nařízeno po zaplacení povinného daru dostavit se zpět na odbor sociální věcí a předložit pokladní doklad o zaplacení daru. Teprve potom byli stěžovatelé přijati do zařízení sociální péče Dům s pečovatelskou službou v Mostě.

  1. Stěžovatelé později zjistili, že jiní klienti zařízení sociální péče Dům s pečovatelskou službou v Mostě neměli povinnost zaplatit vstupní poplatek z důvodu, že městu Most tito klienti vrátili městský byt. Protože stěžovatelé nežili v bytě města Most, který by městu vrátili museli zaplatit před přijetím do zařízení sociální péče Dům s pečovatelskou službou v Mostě vstupní poplatek nazývaný „darem“ předem ve výši 15.000 až 20.000,- Kč.


  1. Přijímání do penzionu se řídilo v té době vyhláškou ministerstva práce a sociálních věcí České republiky č. 182/1991 Sb. , kde podle § 75 jsou do ústavů přijímáni občané, kteří potřebují vzhledem ke svým sociálním poměrům a zdravotnímu stavu ústavní sociální péči. „Pravidla pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999“ jsou v rozporu s vyhláškou ministerstva práce a sociálních věcí a porušují Evropskou úmluvu a Listinu základních práv a svobod.


  1. Tento postup přijímání stěžovatelů je v rozporu s Úmluvou o ochraně lidských práv a základních svobod (dále jen „Úmluva“), proto se stěžovatelé obrátili se žalobou ze dne 29. 11. 2006 č.j. 9 C 364/2006 o bezdůvodné obohacení na Okresní soud v Mostě. Okresní soud v Mostě žalobu stěžovatelů rozsudkem ze dne 22. 8. 2007 č.j. 9 C 364/2006-84 zamítl. Stěžovatelé proti rozsudku ze dne 22. 8. 2007 č.j. 9 C 364/2006-84 podali odvolání ze dne 14. 9. 2007 ke Krajskému soudu v Ústí nad Labem, který jejich odvolání nevyhověl rozsudkem ze dne 8. 1. 2009 č.j. 9Co 982/2007-143 a potvrdil rozsudek Okresního soudu v Mostě ze dne 22. 8. 2007 č.j. 9 C 364/2006-84.

  2. Stěžovatelé podali prostřednictvím svého zmocněnce Jiřího Krejzy mladšího ústavní stížnost ze dne 10. 4. 2009. V této ústavní stížnosti stěžovatelé Ústavní soud České republiky informovali jaké vady spatřují v rozsudku Krajského soudu v Ústí n. L. ze dne 22. 6. 2006. sp. zn.: 9 Co 392/2005-227 za porušující ústavní práva stěžovatelů. Stěžovatelé si dali velkou práci se sepsáním ústavní stížnosti, neboť měli obavy, aby Ústavní soud ČR nerozhodl zcela nelogicky a vadně tak, jak rozhodl Okresní soud v Mostě a Krajský soud v Ústí nad Labem. Stěžovatelé Ústavnímu soudu ČR svou věc vysvětlili velmi podrobně. To znamená, že Ústavní soud byl obeznámen absolutně se všemi okolnostmi. Přesto Ústavního soud České republiky rozhodl vadně usnesením ze dne 30. 6. 2009 sp. zn.: IV. ÚS 893/09. V odůvodnění vadného usnesení uvedl Ústavní soud úmyslně lživě, že stěžovatelé uhradili „finanční příspěvek – dar“ za přednostní umístění do zařízení sociální péče což není pravda.

  3. Stěžovatelé se cítí být uraženi odůvodněním Ústavního soudu České republiky, jelikož by na takový korupční podvod zaplatit si přednostního umístění do zařízení sociálníní péče Penzionu nikdy nepřistoupili. Zakotvení přednostního umístění do zařízení sociálníní péče Penzionu je sice zakotveno v Pravidlech pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999 článku IV. Přednostní umisťování do domu s pečovatelskou službou, ale to stěžovatelé považují za nezákonné korupční jednání, na které by nikdy žalobci nepřistoupili aby předběhli svoje vrstevníky. Takovéto jednání považují stěžovatelé za porušení 14. zákaz diskriminace Evropské úmluv, kdy jsou přímo městem Most zvýhodněni občané bohatí a znevýhodnění občané chudí. Nicméně stěžovatelé nikdy neuhradili povinný dar za přednostní úmístění, ale uhradili povinný dar za to, že nežili v bytě, který je majetkem města Most.

  4. Stěžovatelé dávají na vědomí, že Ústavní soud ČR úmyslně lže ve svém odůvodnění na 1. straně když píše, že zjistil „když město Most neoprávněně určil a vybral vstupní poplatek za přednostní umístění do zařízení sociální péče“. Toto tvrzení Ústavního soudu ČR je lživé a účelové s cílem napomoci organizovanému zločinu jelikož město Most neurčilo stěžovatelům podmínku za přednostní umístění do zařízení sociální péče, ale podmínku uhrazení vstupního poplatku dle Pravidel pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999 článku V. Podmínky přijetí do domu s pečovatelskou službou odstavec 3. V případě, že nebude před nástupem do domu s pečovatelskou službou uzavřena dohoda o zániku nájmu stávajícího městského bytu z důvodu - občan je uživatelem nebo vlastníkem bytu, který není v majetku města Most (byt družstevní, byt podnikový, rodinný domek, byt v osobním vlastnictví, apod.) Vydá Městský úřad Most prostřednictvím odboru sociálních věcí rozhodnutí o přidělení bytu v domě s pečovatelskou službou za podmínky uhrazení finančního příspěvku, který je určen velikostí přidělovaného bytu v domě s pečovatelskou službou.

Podle odstavce 4. Výše finančního příspěvku za byt:


velikost bytu finanční příspěvek


stěžovatelé č. 1) a č. 2) 1 + 2 20.000,- Kč

stěžovatelé č. 3) a č. 4) 0 + 2 15.000,- Kč


10. Další důkaz podvodného odůvodnění Ústavního soudu České republiky je, že za přednostní umístění se platil finanční poplatek formou daru podle Pravidel pro přijímání občanů do domů s pečovatelskou službou v majetku města Most ze dne 29. 3. 1999 článku IV. Přednostní umisťování do domu s pečovatelskou službou odstavec 1. Občan, jehož postavení v pořadníku ještě nezakládá právo na umístění do domu s pečovatelskou službou může být na základě jeho žádosti přednostně umístěn za podmínky uhrazení finančního příspěvku ve výši 15.000,- Kč.

Odstavec 2. O tomto přednostním umístění rozhodne Rada města Most na základě doporučení sociální komise.

11. Stěžovatelé č. 1) a č. 2) nemohli uhradit přednostní umístění jelikož nežádali o přednostní umístění do Penzionu ani nehradili částku 15.000,- Kč, ale hradili částku 20.000,- Kč. Částka 20.000,- Kč se neplatila za přednostní umístění, ale za přidělení bytu 1+2, když žadatel nežil v bytě města.


12. Další důkaz o tom, že všichni stěžovatelé nezaplatili za přednostní umístění do Penzionu, ani nebyli přednostně do Penzionu umístěny je, že nikdy Rada města Most o tomto přednostním umístění nerozhodovala. Ve spise Okresního soudu v Mostě není informace o přednostním umístění stěžovatelů do Penzionu, protože neexistuje. Odůvodnění Ústavního soudu České republiky je účelové napomoci organizovanému zločinnému spolčení (§ 43 pachatel, který spáchá úmyslný trestný čin jako člen zločinného spolčení se považuje za pachatele trestného činu spáchaného ve prospěch zločinného spolčení, jestliže okolnosti činu podstatně zvyšují stupeň jeho nebezpečnosti pro společnost.), který úmyslně poškozuje stěžovatele. § 163a odst. 1 zák. č. 140/1961 Sb., Trestního zákona kdo založí zločinné spolčení, nebo kdo zločinné spolčení podporuje, bude potrestán odnětím svobody.


13. Ze strany Ústavního soudu České republiky jde tedy prokazatelně o účast na organizovaném zločinu, kterého je členem Statutární město Most. Stěžovatelé a jejich zástupce tvrdí, že Ústavní soud České republiky, má podle § 361 zákona č. 40/2009 Sb., Trestní zákoník účast na organizované zločinecké skupině s cílem poškodit stěžovatele a napomoci tak podvodnému jednání města Most.

Stěžovatelé žádají o přijetí, aby mohli vysvětlit, jak byli Ústavním soudem ČR úmyslně podvedeni. Stěžovatelé věří, že vás zajímá, jak Ústavní soud ČR úmyslně podvádí obyčejné důchodce a pozvete je k návštěvě.


Stěžovatelé žádají o zjednání nápravy, potrestání Ústavního soudu ČR za naplánovaný podvod a o písemné vyrozumění.



V Roudnici nad Labem dne 18. února 2010



Přílohy:

- plné moci

- usnesení Ústavního soudu České republiky ze dne 30. 6. 2009 sp. zn.: IV. ÚS 893/09




Zdeňka Hejduková

stěžovatelka č. 1)


Pavol Blaho

stěžovatel č. 2)


Jiří Šnorych

stěžovatel č. 3)


a Ilonka Šnorychová

stěžovatelka č. 4)


zastoupeni


Jiřím Krejzou mladším

zástupce



www.duchodci-webz.cz



5